Sider

søndag den 31. juli 2011

Som led i mine bestræbelser på at fuldføre Amager Rundt

Som led i mine bestræbelser på at fuldføre Amager Rundt næste weekend, tog jeg på fjorden i de timer jeg havde til rådighed og det blev fra kl. 13:00 til 17:30 med lige godt en ½ times pause, hvor jeg i alt roede 26 km., hvilket skulle give ca. 6,5 km/t. i snit.
Det er jeg tilfreds med, idet jeg jo ikke skal ligge i første position på noget tidspunkt under løbet, men jeg vil da gerne fuldføre.

Da jeg kom i bil på turen hjemmefra mod Hestehoved, holdt Henrik tilbage for mig i trafikken, med 2 kajakker på taget og 2 på en trailer samt 3 familiemedlemmer i kabinen der alle skulle tilbringe en eftermiddag på fjorden.

dagens tur


Albue Odde. Det er ikke meget natur vi har i Danmark;
men lige her er der en lille bid.
Langø i baggrunden


?

den gamle færge "Ask" ligger og hviler sig lidt

denne træbåd der forleden var sunket, er nu bragt flot af
frivillige dykkere og andre hjælpsomme hænder.
Det er flot!!

Da jeg nærmede mig Lille-VejløSkoven fra mit isætningssted på Hestehoved, dukkede en havørn op bag træerne og fløj nordover og da jeg kom tilbage, kom den nordfra, fløj frem og tilbage langs skoven, for til sidst at sætte sig på én af grenene i et udgået træ.

På tilbageturen efter at have passeret Lille-Vejløskovens nordspids, mødte jeg Karna og Flemming, der var ude at lufte deres kajakker. Jo, engang imellem er der da andre der er ude at ro

Ingen kommentarer:

Send en kommentar