Sider

lørdag den 24. marts 2012

"Havørnens nye rede"

Næsten hver gang jeg har bygget en kajak, får jeg ikke rigtigt bygget den færdig. Det ender næsten altid med, at finder en nem løsning til min siddekomfort.

sådan har den set ud i flere år

her er min nye rede



Jamen hvorfor gider jeg så det, når jeg næsten aldrig ror i den mere?
Lang historie med en kort begrundelse.
For et par år siden ville jeg låne Anders Jalakas bog "BYG DIN EGEN TRÄ KAJAK" på Biblioteket, men bogen fandtes ikke på danske biblioteker, så en bibliotekar der var interesseret i kajakker, tog den hjem fra Sverige. Bogen viste sig så ikke at have nogen interesse for mig alligevel.
Senere henvendte samme bibliotekar sig til mig, for at få 2 af mine kajakker udstillet på Nakskov Bibliotek fra 30. marts til 16. april i år og det skulle absolut være Havørnen og Thule/2.
Derfor måtte jeg lige gøre Havørnen færdig.


Havørnen

Thule/2

Thule/2 skal ikke laves om

Ingen kommentarer:

Send en kommentar