Sider

søndag den 15. april 2012

Lørdagstur

I går skulle jeg bare ud og have lidt motion, satte i på Hestehoved, roede nordpå for at passere Tårs for derefter at tage videre ud i Langelandsbæltet, men ved Tårs blæste der en ikke særlig hård men meget kold vind ude fra bæltet, jeg vendte derfor om af hensyn til mit velbefindende, krydsede lidt for at få nogle km. i kroppen, solen dukkede af og til op og varmede behageligt og tog derfor over til Vejlø, hvor jeg fandt en plads i solen med læ. Her spiste jeg mine medbragte håndmadder og drak min kaffe.

et af mine favoritsteder for en rast

På hele turen undredes jeg over hvor få mennesker der benyttede dette fantastiske område,
men på den anden side, var her mange mennesker, var det måske ikke et så fantastisk område længere.





Jeg mødte ikke andre roere på vandet. Nakskov Roklub har standeren oppe,
men portene er lukkede og ingen medlemmer at se.
Nakskov Skibsværfts Roklub havde også haft standerhejsning, men heller
ikke her var der nogen medlemmer at se.
Her lagde vinden sig helt. Hvor er her herligt.
Jeg følte mig næsten som "Palle Alene I Verden". Kun med den forskel at jeg var vågen.







I alt 23 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar