Sider

torsdag den 5. april 2012

Skærtorsdag i klart vejr

Anne skulle ha´ en veninde på besøg og da jeg er overfølsom over for støj, overtalte Anne mig til at tage på vandet;o)
Selv om der var en svag men kold vind fra en vestlig retning, havde jeg ikke problemer med at holde varmen på fjorden, solen skinnede og der var ikke en eneste sky på himlen og da jeg så lige har erhvervet mig et par dykkerhandsker til vinterbrug, frøs jeg heller ikke på mine hænder.

Udover mange fugle var dette det eneste liv turen rundt på vandet
Det blev til en lille tur på 11 km. uden hvil.
Man skal jo starte småt, men jeg kom også lidt halvsent af sted og da jeg gerne vil i land, inden temperaturen falder alt for meget, med tanke på den frossenpind jeg er, var det godt nok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar