Sider

mandag den 17. september 2012

Havkajakroernes Efterårstræf 2012

Efterårstræffet var i år lagt i Vordingborg med Vordingborg Ro-og Kajakklub som vært.
Det blev et arrangement, der var fyldt med mange aktiviteter, der kunne passe enhver, dog var vejret ikke valgt med særlig stor omhu;0)
Stor tak til alle tovholdere for arrangementet og ikke mindst maden ved fællesspisningen var helt i top.


Klubhuset der var vores servicestation, var med sin smukke beliggenhed og sine fremragende faciliteter, et samlingspunkt der grænsede til den rene luksus for os deltagere.
Der var ca. 80 deltagere i ca. 50 telte. Her et lille udsnit af lejren.
Da jeg kun er i besiddelse af kompakt kamera, er billederne fra disse mørke blæsende dage af ringe kvalitet.
Jeg var ikke særlig aktiv på dette træf, men dog med på en mindre tur i jeg tror 13- 14 m/s. Her ses noget af gruppen der ligger i læ af Masnedø.
Hele tiden var der aktivitet ved enten broen, eller bilerne til de ture der gik ud fra henholdsvis Avnø og Møns Klint
I baggrunden anes Farøbroen
Det her har ikke noget med kajak at gøre, men disse 2 ud af 3, der lå ved denne bro, efter min mening smukke smakkejoller skulle lige med, da de lå lige udfor lejrpladsen.
Selv om jeg ikke deltog ret meget i arrangementerne, hyggede jeg mig meget med gamle bekendte og andre stripbyggere der som jeg, ikke manglede emner at tale om.
Tak til alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar