Sider

mandag den 20. maj 2013

Fjorden rundt

 Satte i ved Hestehoved, havde ingen mål udover at skulle spise et par klemmer et sted, valgte i starten at ro ind i bunden af havnen, idet jeg der fik rygvind.

Var kun kommet ind i havneløbet, da jeg fik selskab af en sæl, der kredsede nysgerrigt omkring kajakken.
På vejen ud af havnen ved Trælleholm et sted jeg altid har fundet lidt kedeligt, var ikke så slemt endda.
Næsten ingen vind, ikke nogen sol, en lille smule regn, behagelig temperatur. Så kan en dag på vandet for mig ikke blive ret meget bedre, men med mine evner som fotograf bliver billederne elendige.
Spisepause for enden af Langø. Ikke nogen smuk udsigt, men læ for den smule vind der var.
Den sammenlagte grove rugbrød med leverpostej og ost, var til 6 kokkehuer, eller også var jeg meget sulten.
På et tidspunkt lagde vinde sig helt og det gjorde disen også.
Kompasset på sådan en dag giver tryghed.
På vejen hjem forbi Slotø sad Ternen der stadig som de foregående år.
En eftermiddag med 28 dejlige km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar