Sider

søndag den 10. maj 2015

Atter en stille dag

Da vejret på Nakskov Havkajakklubs faste rodage, var ret blæsende og fredag stille, planlagde jeg at tage på vandet fredag kl. 12:00

Så efter et par dage i uvante stillinger med vedligeholdelse af huset inde og ude med ømhed i kroppen, havde jeg dog kun smerter i skuldre, arme, ryg, baller og lår, tog jeg ud fra Hestehoved fredag middag, med madpakke og vand.

Det blev en tur i adstadigt tempo, hvor jeg allerede gik i land på Vejlø for at tømme madpakken.
Efter at have siddet en lille stund og nydt udsigten, lagde jeg mig bagover og faldt i søvn akkompagneret til edderfuglene, gæssene og mågernes kor.
Bedste middagslur i år.
Handikapbroerne er lagt ud ved Postbådens anløbssteder. Her er det Vejlø.

Ved hjemkomsten havde katten lagt et proteinrigt måltid til mig. Et måltid jeg valgte at springe over.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar