Sider

mandag den 29. juni 2015

Van(d)vittig weekend

Jeg tog til Kragenæs i lørdags, for at se lidt på denne van(d)vittige dag.
Her ved den nye (første) kajakbro, tillykke med den kunne interesserede prøve et par turkajakker
Fra Maribo Kajakklub


og fra denne nye badebro kunne de modige skvatte rundt i en water-ball, her var der virkelig nogen der blev trætte.

Men hvor er det ærgerlig at se så få mennesker, var blevet gjort vidende om, at der nu skete noget på vandsiden.

Noget bedre gik det i Nakskov på Hestehoved om søndagen, Sikkert fordi TV-Øst fortalte om arrangementet om lørdagen og det var godt.

På min cykeltur søndag morgen kørte jeg en omvej ud til Hestehoved, for at se om jeg på et opslag kunne se hvad der ville ske og hvornår.
Desværre var der på den dertil indrettede tavle intet opslag, ej heller ved campingpladsen var der noget at se, så jeg tog hjem og pløjede internettet igennem og fandt dagens program.

Her er et videoklip af TV-Øst fra Hestehoved
http://www.tveast.dk/tv2east/content/video/videoklip/2015_06/min_hverdag_hestehoved.720p.mp4


Her var der havkajakker til afprøvning med instruktør


her havde ungerne det skide skægt

stadig aktivitet



En eftermiddag hvor børn, forældre og gamle mennesker havde det rart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar