Sider

lørdag den 25. juli 2015

Rundt på fjorden

Der var vinduer der skulle males, et værelse der skulle renoveres, en have der skulle ordnes, tag over værkstedet der skulle tætnes, en indkørsel der skulle fejes og så alt det andet.
Det var bare for meget!
Havde ikke pillet kajakken af bilens tag fra turen på Sakskøbing Fjord, så jeg flygtede ud på Nakskov Fjord.

Efter at have passeret Vejlø, sigtede jeg, som set ovenfor, efter nordspidsen af Enehøje, hvor jeg på vestsiden gik efter et havbad. Ned langs vestkysten af øen, faldt lufttemperaturen og jeg mistede lysten til at gå i land.
Det var mærkeligt, fordi det havde været vindstille på hele turen, ind til jeg nåede sydspidsen, for at ro tilbage til Hestehoved. Nu fik jeg temmelig meget vind ind skråt forfra og for ikke at drive ud af kurs, måtte der arbejdes hele vejen uden hvil.
Nemesis: For at slippe for at lave noget hjemme, tog jeg på afslappende fornøjelsestur, men blev ramt af motionens svøbe;0)

Har jeg sagt det før? Jeg har fået "smartfone" og skal selvfølgelig bruge Endomondo, for at læse mine km. og tid, men på de sidste par roture, har Endonondo regnet min hjemkørsel med, så det er blevet til mange km. på forholdsvis kort tid. 
Så jeg må finde en yngre person der kan sætte mig ind i elektronikkens hemmeligheder.))

Turen lige godt 14 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar