Sider

søndag den 13. september 2015

Test for utæthed

I den senere tid når jeg har roet i Njord, er der kommet vand ind i agter lastrum. Jeg har prøvet at finde utætheden, ved at fylde lastrummet op med vand uden at finde utæthed af betydning.
Har haft en mistanke til finnekisten og efter at have smurt med epoxy ude/og indefra af et par gange, ser det ud til at resultatet har båret frugt, dog kom der nogle få dråber ind i går. Turen var kun på 9 km., så det er måske derfor der ikke kom mere vand ind, men vandet var ellers meget uroligt. Jeg må nok prøve en længere tur.

Havde god fart på med vinden i ryggen fra Hestehoved til Nordenden af Vejlø og op langs vestsiden af øen, rejste der en flok gæs sig inde fra kysten, hvorefter de fløj over mod Enehøje.
Selv om du forstørrer billedet ved at klikke på det, kommer det ikke i nærheden af Johannes Larsens fuglemalerier.
Ingen har som Johannes Larsen kunnet male fugle og hav som han.

Turen var kun på ca. 9 km. med 6 m/s i ryggen, da jeg havde rundet Vejlø tog vinden til og jeg måtte virkelig arbejde på hjemturen, men det fantastiske var, at jeg ikke fik ondt nogen steder:0)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar