Sider

onsdag den 17. august 2016

årgang 1938

Engang imellem  får jeg en besked via e-mail, telefon og nu her en SMS-besked og så undrer jeg mig over, at for mig en ukendt person skriver et så personligt brev.
Det rører!

Hej Erik.

Jeg er opmærksom på din årgang 1938.

Sikken en uselviskhed. Ikke en henvisning til en email eller andre overflødige medier, men jeg formoder at du har en smartphone eller lignende.

Formoder at du kan læse dette.

Jeg har læst dine sider om kajakbygning med stor interesse og vil ikke kommentere dette yderligere.

Men derimod dine problemer om håndværket, kajakbygning, problemer med web-editoren osv. er begavet litteratur.

Jeg har læst det hele som var det en roman.

Hør lige her, en mand på din alder med så stor en indsigt, tid til barnebarn, dovenskab, naturoplevelser, blogs, rhododendronbed og disses surhed, kajakkrise, konen, at montere en autorude med fruens hjælp, kajakvenner og andre ligesindede burde udgive en bog.

Jeg ønsker dig alt godt i fremtiden.

Med venlig hilsen
Jeg har slettet afsenderens navn!

Det er ikke første gang, jeg er blevet bedt om at skrive en bog, men jeg mangler både boglig viden, grammatisk indsigt og fantasi.

Da jeg mente dette brev fortjente at komme ind her i min dagbog, lykkedes det mig at kopiere SMS én og overført den til min google-mail, så jeg kunne kopierer teksten og sætte den ind på denne side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar