Sider

mandag den 10. april 2017

Jeg går med damer - - -

I Ældresagens regi går jeg med damer om mandagen. Jo, mænd må også gerne deltage, men jeg har det meste af tiden "været ene hane i kurven". Hvorfor mændene ikke deltager ved jeg ikke, men det er vel mandens henslængte dovenskab der gør det.
Jeg kan heller ikke sige mig fri for dovenskab, men det er nok, de dejlige damer der trækker. Så derfor.

Som regel går turen gennem Nakskov Indrefjord og (min egen tidligere beskrivelse), videre gennem Lienlund Park, forbi et noget mindre pænt forløb "Thansen" og "Jem og Fix" for til sidst at følge en anden sti langs Indrefjorden.
I Lienlund parken tog jeg tog dette billede, fordi min træge hjerne ikke kunne komme på navnet af skovbundsplanten lærkespore
Stort billede

Ingen kommentarer:

Send en kommentar