Sider

torsdag den 20. juli 2017

Søsætning af Black Pearl

I går søsatte jeg min Black Pearl. Den er ikke helt færdig, da lændestøtten skal justeres, fordi mine storetæer bliver presset lidt for langt frem mod forreste skot og linerne ikke er helt ok monteret endnu.
her ligger den så parat til en testtur på fjorden
turen var fortrinsvis på lavt vand, da siddekomforten ikke var, helt som den kan blive.
Lændestøtten skal finjusteres, eller i værste fald skal forreste skot flyttes en anelse længere frem.
efter hjemkomst
på denne kajak har jeg valgt disse luger.
Den agter luge er utæt, måske løber der vand ind ved skruehullerne?

Kajakken blev bygget med tiloversliggende lister fra tidligere kajakbyggerier.
Du kan se hvordan jeg har bygget den her

Længde - 561 cm.  (2 cm. for lang i forhold til tegningen)
Bredde  -   50 cm.
Vægt     - 16,7 kg. (tungere end jeg havde håbet)

Læs mere om Black Pearl her 

11,5 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar