Sider

søndag den 20. august 2017

Stadig utæt for vand

Tog til Hestehoved i går formiddag sammen med flere andre. Vandet så mere eller mindre umuligt ud for mig og andre at tage ud i, vi tog derfor ind til en af roklubberne i havnen, for der at anvende en deres flydebroer.
Nu fornemmer jeg min alderdom, fordi jeg ikke engang kunne holde balancen på den urolige ponton og jeg opgav derfor at tage sammen ud med de andre.
Derfor tog jeg alene afsted for at finde et roligere område at sætte Perlen i. Efter lidt søgen faldt valget på en strand tæt på Blans Havn.
 Det blev til en stadig blæsende tur, men i rimelig læ af land
med en smuk kyststrækning
og her hvor jeg satte kajakken i stod strandastersen i flor 
med udsigt til blandt andet Lindholm

Det blev til en kort tur, idet jeg skulle være sammen med de kajakroere jeg forlod i Nakskov Havn.
Det blev i øvrigt en meget hyggelig aften med god mad og dejlige mennesker.

Forreste lastrum på Black Pearl er stadig lidt utæt, så der er lidt at arbejde på endnu.

8 km.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar