Sider

mandag den 25. september 2017

Søndagstur

Karen og jeg tog på fjorden i går i østlig vind, hvor vi gjorde et stop udfor Vejlø, idet mindst 3 havørne optrådte for os ved gentagne gange at sætte sig på land og flyve op igen. Så selvom det efterhånden er "hverdagskost" for os at møde havørne, giver det stadig en god oplevelse når de dukker op.
Karen betragter sceneriet af ørnenes bevægelser. På billedet sidder de på jorden og er derfor usynlige.
En ornitolog ville nok tage et billede af ørnene i luften:o)
Det kan da godt være, jeg har levet for længe alene, fordi jeg inden jeg tog af sted, gik ind og sagde til katten, at jeg tog på vandet. Ikke så meget som bevægelsen af et hår som tegn på, den havde hørt hvad der blev sagt. Men hva´ jeg er også begyndt at tale til mig selv og der kommer heller ingen svar.
Det blev ikke til mange billeder på den tur, men her en af hvilepauserne i læ for en til tider hård vind.
Ikke før vi kom iland igen, kom mit lille, gamle, vandtætte, kompakte kamera frem igen.

17 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar